Frågestund...

jag kan tyvärr inte svara på din frågor Eden via videoinlägg men jag kan via skrivinlägg.

Svart,men det är inget fel påvit
svår fråga men jag tar Shorts
Jag älskar fisk också men jag tar kött
utsläppt men det kan vara snyggt med toffs (eller annat uppsatt) också
det bror på vilka glasögon, men på vissa linser och på andra glasögon
jag älskar thaimat men jag tar sushi
tv, föratt det finns många olika program, men jag skulle inte kunna leva utan dator!!
svår fråga igen men jag tror glass, föratt det passar alltid att ta en glass!:)
popcorn, det är ba godare!!

hoppas du blev nöjd med dina svar och fråga eller kommentera gärna mer!!
PS. Jag kommer göra et´t video inlägg också!

astridzz :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0